perjantai 12. syyskuuta 2014

BLOGI MUUTTAA


Kuten eilisessä postauksessa vähän jo vihjailinkin, minulla on iloisia ja samalla kovin jännittäviä uutisia blogiini liittyen. Blogini kautta olen päässyt kokemaan monenlaista, saanut tutustua uusiin ihmisiin ja päässyt tilanteisiin, joista en  ilman blogia olisi osannut edes haaveilla. Nyt on kuitenkin edessä jotain ihan ennenkokemattonta blogihistoriassani.  Blogini siis muuttaa ensi viikolla avautuvan Anna&Ellit -sivuston alle. Muuton ajankohtakin lähestyy jo kovaa vauhtia ja muuttopäivä on ensi viikon tiistaina 16.9. Siitä lähtien juttujani voi lueskella osoitteessa ellit.fi/kiakarin.


Olen uskomattoman ylpeä, että pääsen mukaan Anna&Ellit -bloggaajatiimiin. Myös jatkossa itse määrittelen blogini sisällön, joten blogi tulee säilymään ennallaan. Tai siis tottahan toki jatkuvasti pyritään niin laadullisesti kuin sisällöllisestikin parempaan! Minulla on äärimmäisen hyvä fiilis tästä muutosta ja Anna&Ellit porukasta. Odotukseni ovat korkealla ja voin lähteä kaikesta jännityksestäni huolimatta luottavaisin mielin mukaan. Ihan mieletöntä!

Nämä uutiset ja tuleva blogimuutto ovat inspiroineet minua ihan valtavasti.  Jotenkin tuntuu, että nyt se matka vasta oikeasti alkaakin. Jatkossa aion rohkeasti tehdä sitä omaa juttuani, miettimättä liikaa. Olla rohekeampi ja uskaltaa, ihan niin kuin viimeisimmässä postauksessani pohdin. Tämä on nyt ensiaskel tuolle matkalle. Olen kieltämättä aika onnellinen tästä kaikesta.



Haluan kiittää teitä kaikkia, jotka olette pysyneet matkassa mukana tai liittyneet mukaan sen varrelta. Kommenttinne, palaute ja keskustelu merkitsevät minulle ihan hirvittävän paljon. On ollut myös ihan mielettömän hienoa saada tutustua muihin bloggaajiin ja löytää sieltä blogien takaa upeita tyyppejä. Kiitokset myös ystävilleni ja perheelleni kaikesta avusta ja tuesta, jota olen harrastukselleni saanut (ja ihan siitä, että olette olemassa). Lämpimät kiitokset yhteistyöstä myös Indiedaysin Inspiration blogiyhteisölle ja tiimille Indiedaysin takana. Erityiset kiitokset kuuluvat Nikolle, joka on suurimmalta osalta blogini laadukkaiden asukuvien takana. 

Toivotan teidät lämpimästi mukaan blogini uuteen lukuun. Toivonkin kovasti, että seuraatte mukanani. Kaikki yritetään toki tehdä mahdollisimman helpoksi:  Kia Karin -facebook, Bloglovin ja Blogilista tullaan päivittämään ohjautumaan uudelle sivustolle.  Ette uskokaan, kuinka hyvältä tuntuu vihdoin kertoa teillekin! Nyt kaikki tuntuu jotenkin oikeasti viralliselta.

7 kommenttia :