torstai 23. tammikuuta 2014

OUTFITS 2013


Koska olen bloggaajana tainnut kunnostautua sen kaiken tyhjänpäiväisen höpöttelyn lisäksi lähinnä asukuvien postailussa, oli minun aivan pakko jälleen koota  yhteen melkein kaikki vuoden aikana julkaisemani asut. Vaikka koen muuttuneeni ihmisenä vuodessa ihan loputtomasti, on tyylini kutakuinkin entisellään. Se on edelleen epämääräinen joukko silmääni miellytäviä asioita, joita sitten tulee yhdisteltyä asuksi. Kokoelmassa ei taida olla yhtäkään asua, joka aiheuttaisi minussa silmittömiä häpeäreaktioita tai jota en mistään hinnasta pukisi uudelleen päälleni. 

Minussa on edelleen kaksi puolta, jotka kamppailevat jatkuvasti keskenään. Toisaalta minua viehättää tietty klassinen naisellisuus ja yksinkertaisuus sillä jollain kuuluisalla jujulla. Todellisuudessa usein huomaan kuitenkin kysyväni Maiskilta ulos lähtiessäni, että enhän näytä ihan liikaa hiihtopummilta kun päälle tekee mieli vetää iso neule, pipo ja conssit tai maiharit. Tämä kamppailu jatkunee vielä tästä ikuisuuteen. Varmaan ainakin siihen asti, kun kasvan aikuiseksi. Minulla ei tosin ole hirveästi käsitystä, milloin tuo maaginen ajanjakso tulee elämässäni koittamaan.


Mitkä asut ovat teidän lemppareitanne? 

6 kommenttia :

  1. ihania asuja kaikki!
    oot kaunis :)

    VastaaPoista
  2. komppaan edellistä, että ihania kaikki! piti tuosta sun furlan laukusta kysästä, että ootko ollut tyytyväinen? :) tilasin just zalandolta omani ja toivon, että en ihan rahojani tuhlaisi kankkulan kaivoon, kuvassa laukku näytti ainakin just semmoselta pehmeeltä nahalta ja mittojensakkin puolesta oikein fiksun kokonen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos myös sinulle!

      Tuosta Furlan laukusta voisin kirjoittaa vaikka pienen ylistyslaulun. Sehä on ollut mulla jo usemman vuoden ja olen kantanut siinä mm. koko elämäni joka ikisenä päivänä siitä lähtien kun sen olen ostanut. Päädyin sen silloin hankkimaan, koska halusin jonkun laadukkaan laukun, joka ei kuitenkaan huuda mitään merkkiä. Se on joo tosi näppärän kokoinen ja kulkee hyvin läppäri mukana luennolle. Aluksi epäröin, että onko laukku epäkäytännöllinen vaikka sateella, kun siinä ei ole kun se kiinnitysklipsu, mutta mulla on läppäri kuitenkin aina sellasessa vedenpitävässä suojapussissa ja säilytän siellä myös kaikkia papereita, joten ei siitäkään ole ollut ongelmaa. Se on myös sen verran klassinen, että en ole ainakaan vielä ehtinyt edes kyllästyä. Mutta siis joo, ainakin minä suosittelen todella kovasti! Toivottavasti noissa on laatu säilynyt, kun kauhulla saa lukea juttuja tosi paljon arvostettujempienkin laukkumerkkien huonontuneesta laadusta.

      Poista
  3. Upeita kaikki! Tykkään sun tyylistäs hirveästi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos! Onpa siellä kivoja tyyppejä ruudun takana!

      Poista